Monday, January 23, 2017

Nano Blanc Bagus Ke Forex

1617161416141615 16141614161816141615 1616161416141614161416151615 1616161416141614161416151615 La paix soit sur sur u Depuis aku berhenti menggunakan produck-produck yang tak dijamin mutunya yang bagus seperti yang digembar gemburkan iklan-iklan yang buat semua perempuan yang muke sensetif macam aku percaya bulat-bulat 100 kebaikkan produck tu, sampai mengelupas Pedih sanggupku tahan, bila ditegur, kenapa mengelupas, sanggup, aku, katakan, mandi, laut, sebab, tu, mengelupas, hampeh. Walaupun ada produk yang menjadi tapi itu semu tidak menjamin berpanjangan hanyalah sementara. Tak kisah lah produk TABITA, WONDERGLOW, BABYFACE, terutama, produk, yang, tonner, nya, boleh, mengelupas, atau, sabun, atau, yang, boleh, buat, muka, korang, NIPIS, quoi que ce soit. Bila sampai satu masa korang berhenti dari produk tu alamatnya HALAMAK la jawabnya muke korang, jerawat berapi-api muncul lepastu kulit dah jadi nipis nak pakai lagi tonner yang buat nipis kulit tu ibarat terhakis la kulit. Baik berhenti..beli je produk yang menjamin kualiti dan dijamin sahnia, MAAF BUKAN NAK JATUHKAN MARCHÉ ATAU JUALAN KORANG, TAPI SEBAGAI PERMAKAI YANG PERNAH PAKAI, INI APE YANG AKU RASA. Nano White set TRIAL aku dah tak tahu nak pakai ape sampai aku berhenti semua soins de la peau dan tak pakai ape-singe, tiba satu tahap tak terjaga dah aku rasa muke ni, akhirnya sampai tahap aku nak kene pakai pencuci dan soins de la peau yang dijamin keluarannya, Donc aku jeu de mots belilah trial nano blanc ni. Dalam hati tak kisah pun beli produk ni janji muke tak melekit, ada la jugak pencuci dari tak pakai pape, cube punye cube selama seminggu trial jeu ni, aku dapat rasakan kesannya yang soft lembut kulit tibe-tibe jadis lembut, yang bestnya tak mengelupas pedih Ke singe, juste biasa-biasa dan rasa terjaga je muke ni, lepas tu jerawat pun kurang dan mengecut sikit. Dalam set ni ade: 1. POLISHING renouvellement fungsi. Menghidupkan paras kulit tanpa pengelupasan kimia masse pakai ni korang sapu lepas tu korang gosok-gosokkan kulit ton dapat tanggalkan sel sel kulit mati. 2. Réveil de neige lavage fungsi. Pembersih muke, sesuai untuk semua kulit. Pakai ni dapat rasa kulit betul-betul dicuci dan bersih 3. OMEGA jour bouclier spf50 pa fungsi. Melindungi kulit dari sinaran uva dan uvb dan membantu menghilangkan jeragat degil. Produk ni yang istimewanya, tidak, menyumbat, kat, pori-pori, yang, boleh, berlakunya, whitehead, la tête noire. Donc terhindarlah dari benda-benda tu. Lagi satu tak berminyak walaupun berjam-jam lamanya 4. CELLUITE humide blanche fungsi. Ia melembabkan, kulit, dan meratakan, tona, kulit, cukup, empat, essai, ensemble, kecik, ni. Lama aku berfikir, betul-betul berfungsi, dan bagus, akhirnya selama, seminggu aku pakai dah, aku pun ambil keputusan beli yang besar. Yang lain sama je macam paquet kecik tu tapi beli yang besar je puis aku tambah raffinage tonner dengan nuit réparation crème cuma tadi yang kecil dapat OMEGA jour bouclier spf50 pa tanpa ikut warna kulit, yang besar aku beli yang ikut warna kulit: P: 1. RAFFINAGE traitement tonner fungsi. Mengetatkan dan mengecilkan pari-pori dapat menanggalkan minya tanpa mengeringkan kulit. 2. Nuit réparer crème fungsi. Untuk menjaga kulit diwaktu malam, dapat mencerahkan, dan mengurangkan, tanda-tanda, péninsulaire, semasa, sedang, tidur. Berbaloinya a produit le ni harga yang berpatutan, le kimampuan diri dans le juga alhamdulillah lah harga pun okey. - korang boleh dapatkan de watsons atau gardien atau di supermarket besar. Alhamdulillah sejak pakai produk ni muke aku dah terjaga, dan dah takde kulit-kulit rosak. hye. Hari ni nk citer-citer ckit pasal satu produk yg tlh di cuba essayer le test aku selama hampir sebulan lebih. Kalau sblom ni, aku adéla sorang pengguna setia produk shurah. Aku dh pakai produk ni drpd tingkatan1 smpai la umo 21 tahun. Produk shurah ni aku juste guna pencuci muka, toner dgn krim je. Tp, baru2 ni setelah dipromote oleh diana danielle. Opps, silap, olek rumate aku, donc aku pon essayer la gune produk nano blanc hak milik teinture. Bila premier aku pakai masque nano blanc ni, immédiatement aku rase licin je muka aku pas aku basuh muka. Fulamakkk. haha. Produk nano blanc ni sbenarnya drp syarikat yg sama yg kuarkan produk suivez-moi. Donc, sblom blk bercuti kt uneh, aku pon berlari laju2 pegi watson nk beli bende ni. Aku beli pencuci muka jenis argile dgn toner. Pencuci muka nano blanc ade dua jenis awekaning dgn argile. Kalau jenis awekaning ni mcm stail pencuci muka biasa, mksud aku tekstur dye la. Tp kalau jenis argile, ade rase pasir2 ckit, utk buang daki2 la kot. Teinture de toner mmg bau best la. Hehe harga utk pencuci muka dlm rm15 hinggit. Toner teinture pon harga lebih kurang cmtu jgk la. Donc, les témoignages aku pas pakai produit ni slama hampir 1 bulan lebih ialah. Dammm damm duuummm. Ok la jgk .. (cess, ok je jwpan). Gini, mase aku pkai shurah, muk aku ade naek byk la jgk bintik2 kecik kt muka, après aku dh pakai nano blanc ni, bintik2 kecik kt muka dh lentement hilang. Tp, kalau korang tanye jd cerah ke x muka, jwpn aku, xde effet pon. Xtaw la kot2 effet teinture dtg lmbat ckit ke cmne ke. Bt mase skng ni aku rase ok la jgk produk ni. Donc, klau ade sape2 nk cuba essai nano blanc ni, dipersilakan. Bleh la kte share2 Effet cmne kt muka kamo2 sekalian..ok, adiiioooossss Ajouter un commentaire Ajouter un commentaire Ajouter un commentaire Ina Roselyna tepat pada pukul 03h45 sy bru pkai je nih..trial set bru. ase berminyk la. tk seng duduk, pastuh Jari2 yg di gune, ntok, mncuci, pon, berminyk, ase, pns, tk, slesa, dduk..knape, ek. Adusses pening3 dh byk cube produk. Ape2 je iklan trus sy sambar, belle n belle, safi, alaisyah, shurah, shahirah, olay effets totaux, R Zac, sendayu tggi, sabun beras siam tuh, pastuh bru2 ni gune zai beauté formule, 7 produk zai beauté dekat 800. Giler mhl. Kesan tk npk ape jgk Dh 2 bln gune. Trus tuka kpd nano blanc hari ni, sbb ade junior sy ckp dlu muke colorant berjerawat teruk besor cm jrwt btu lpas colorant pkai nano blanc muke colorant ok..n sy tgok kulit colorant gile bagai cntik siottt puteyy, tk npk lgsg cela gebussss habisssss mcm Tk pnh ade mlsh kulit avant cela. Owh mcm tu ke nia. Hurm Ekceli, sy dh d stop pkai nano blanc. Sblom ni mmg effet dye merveilleux giler. Tp, lame2, kulit sy jd kusam, pastu naek byk bintik minyak. Skng ni sy pakai shurah noir. Sy pkai yg ensemble kaler rose tu. Stakat ni ok lg. Bintik2 dh berkurangan. Sy rase, baik nia stop pkai nano blanc. Mungkin dgn org laen, teinture d'effet ok. Tp dgn kite x. Sy nk bg suggestion pon xtaw. Sy pon tgh tunggu effet drp shurah tu. J'espère, ok la. ) Sy pun pakai nano blanc gk. Dlu kulit muka brminyak pakai safi, puis tukar garnier lak, xhabes pakai lg jd kering teruk sgt. Donc, l'information de kt de cri de kt, jmpa la nano ni. Byk gk produk le dia sy guna. Jusqu'à présent, pelembap dia mmg ok utk kulit sy. Dh xkering pn. Skang tngah essayez depigmntor sérum lak. nk hilangkan parut jerawat lama, xtau la kesan ke x. Baru je 2,3 hri essayer, mcm xbrapa nmpak g hasil dia. insyaallah, lepas ni ok kot. Kena sabar sikit au moins 2,3 bulan ke. Jusqu'à présent, nano ok utk sy. Salut sama nak kongsi ceta juga ni. Saya bnyak dah tukar2 sabun muka ni sama produk muka macam2 ada yg mahal dan murah saya cuba dah..kerna gara2 ikut kawan pakai 99 Putus asa saya sebenar nya tiap kali cuba satu tak jugak berksan apa2 malahan tambah teruk muka saya cuba yg situ pun 2x5 semua nya hampa Pas tu jiran saya suruh saya cuba nanowhite donc sekarang saya baru essayer lh ni baru 3 hari memang tak di nafi kn toner Nano meilleur saya rasa muka saya tak gatal2 Seperti selalu kalau guna toner muka lain. Saya harap2 Nano blanc ni tak kecewa kn saya..saya tak nak lh wajah saya putih melepak saya cuma nak Kulit wajah saya sihat sperti dulu sebelum saya pakai produk gila 99 Naturelles .. Sy pun bru jer pkai nano blanc .. sebelum ni pkai Collagène plus jer tp lama2 rasa ennuyeux lak pkai collagène tu sbb rasa mcm x slamat .. ainsi sy stop gune n essayez nano. À ce jour okey..muka saya jenis yg berminyak réellement..tp après pkai nano blanc, muka sy dh kurang brmyk. N im si heureux avec cet effet. Satu lg, parut jerawat dekat pipi sy pun dh nmpak mkin pudar..peudemment il ira .. Assalamualaikum kakak kakak yang cantik manis lagi bergaya, hehe. Sya baru pakai nano blanc dalam seminggu, sebelum ni sya pakai lueur incandescente, premier pakai tu mmg meilleur licin je muka, tapi bila dah pakai 5 bulan muka naik jeragat. Donc sya tukar kepada nano blanc, tapi bila pakai nano dalam seminggu ni muka naik jerawat, ada la dalam 5-6 ketul. Hmmm macam mana ye, mmg jerawat akan keluar untuk bersihkan dalam muka yang tersumbat ke takut la pulak sebab tarikh bertunang makin hampir. Harap akak akak yang cantik dan manis dalam ni dapat membantu beri cadangan Assalamualaikum kakak kakak yang cantik manis lagi bergaya, hehe. Sya baru pakai nano blanc dalam seminggu, sebelum ni sya pakai lueur incandescente, premier pakai tu mmg meilleur licin je muka, tapi bila dah pakai 5 bulan muka naik jeragat. Donc sya tukar kepada nano blanc, tapi bila pakai nano dalam seminggu ni muka naik jerawat, ada la dalam 5-6 ketul. Hmmm macam mana ye, mmg jerawat akan keluar untuk bersihkan dalam muka yang tersumbat ke takut la pulak sebab tarikh bertunang makin hampir. Harap akak akak yang cantik dan manis dalam ni dapat membantu beri cadangan


No comments:

Post a Comment